انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران


www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608

شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مشاوره سرمایه انسانی در سازمان شمامصاحبه ی علمی و حرفه ای با منابع انسانیاستخدام و گزینش علمی و حرفه ای در شرکت شمااجرای سیستم ارزیابی عملکرد به صورت کاملا اجرایی و کاربردیافزایش بهره وری پرسنل شماتوانمندسازی پرسنل سازمان شمابهبود عملکرد و افزایش بازدهی شرکت شماآزمون های استخدامی و آزمون گزینش با الگو برداری از شرکت های معتبر جهانافزایش خلاقیت و نوآوری در سازمان شماوفادار سازی پرسنل شمابرنامه های نگهداشت و وفادارسازی کارکنانگروه مشاوره مدیریت IPMBOKبا مدیریت علی خویهمدرس دانشگاه، مولف 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی با 16 سال سابقه اجرایی، عضو انجمن های معتبر جهانی
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
راه اندازی و استقرارسیستم پخش، توزیع و فروش مویرگیبه شکل کاملا علمی، مدرن و حرفه ای با توجه به آخرین متدهای جهانیتوسط علی خویه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع وپخش مویرگی در ایرانمشاور ارشد شرکت های توزیع و پخش مویرگی ایران، با 16 سال تجربه ی اجراییKHOOYEH.irkhooyeh.com09122991608marketingcourse.blog.ir
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و .....) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489 در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد   جزوه آموزشی تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت مدیریت پورسانت تالیف و گردآوری: علی خویه مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران. معرفی مدیر عامل: علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608      کتابچه آموزشی مدیریت پورسانت Pourcentage management برنامه پورسانت  Pourcentage plan    مدیریت و برنامه ریزی پورسانت تدوین تهیه و اجرای پورسانت تدوین تهیه و اجرای برنامه پورسانت Pourcentage plan    تالیف و گردآوری: علی خویه فهرست کتابچه آموزشی پورسانت ·       پورسانت چیست ·       تعریف پورسانت ·       اهمیت و ضرورت پورسانت ·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت ·       ریشه واژه شناسی پورسانت ·       چرا پورسانت ·       تاریخچه پورسانت ·       روش های تدوین
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
مصاحبه با آقای خویه، مرد فروش سال ایران مصاحبه با آقای علی خویه . مرد فروش ایران، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران و دکتر فروش شرکت ها و کارخانه های مختلف و برندهای معتبر، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مدرس دانشگاه و عضو انجمن های معتبر جهانی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی اقتصادی صدا و سیما و …. علی خویه ، مرد فروش ایران، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران و دکتر فروش شرکت ها و کارخانه های مختلف و برندهای معتبر، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مدرس دانشگاه و عضو انجمن های معتبر جهانی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی اقتصادی صدا و سیما مقدمه: با خبر شدیم که کتاب مهندسی فروش آقای علی خویه به چاپ ششم رسید و این موضوع بهانه ای شد تا به کسی که در ایران موفق شده است یکی از پرفروش ترین کتاب های حوزه بازاریابی و فروش را تالیف و ترجمه کرده و به موفقیت بزرگی رسیده مصاحبه ای
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
بیماری های تحقیقات بازاریابیدسته بندی : بیماری های تحقیقات بازاریابی، حقیقات بازاریابی ، آنالیز بازار، بازارسنجی و بازار، تحقیقات بازاریابی کمی، انواع تحقیقات بازاریابی مطالعه موردی تحقیقات بازاریابی، ویژه دانشجویان کارگاه آموزشی تحقیقات بازاریابی. استاد علی خویه. یکی از اشتباهاتی که سازمانی ها و شرکت ها در هنگام انجام تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار مرتکب می شونداین است که تمام سازمان و شرکت خود را به حالت تعویق در می آورند تا کار تحقیقات بازاریابی ، آنالیز بازار، بازارسنجی و بازارشناسی به اتمام برسد در صورتی که با سرعت رشد تکنولوژی  و سرعت پیشرفت بازارها گاهی این عامل باعث زیان سازمان و شرکت شده و شرکت ها را از رقبا و سهم بازار جا گذاشته و موجب عقب گرد شرکت می شودبه نظر شما چگونه می توان حین انجام تحقیقات بازار و بازارسنجی و آنالیز عوامل مختلف بازاریابی کار فروش و بازاریابی را پیش برداین نکته ای است که در شرکت های مختلف در مورد آن بحث کرده و سعی می نماییم تا این روش به ساده ترین شکل انجام گیرد ...موضوعات مرتبط: کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، کلینیک بازاریابیبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشاقدامات اصلی برنامه ایجاد بازاریابی رابطه در یک شرکتساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )  اقدامات اصلی برنامه ایجاد بازاریابی رابطه در یک شرکت1ـ مشتریان کلیدی که لیاقت برقراری بازاریابی رابطه را دارند، شناسایی کنند.2ـ برای هر یک از مشتریان کلیدی مدیر با کفایت در نظر بگیرید.3ـ برای مدیران رابطه یک شرح وظایف روشن تهیه کنید.4ـ برای اداره مدیران رابطه یک مدیر کل تعیین کنید.5ـ هر مدیر رابطه باید برای خود طرح های بلندمدت و سالانه تهیه کند.بازاریابی مستقیم: یک سیستم بازاریابی متقابل است از یک یا چند رسانه تبلیغات اسباب یک واکنش قابل اندازه گیری یا معامله را در محل فراهم می سازد.برچسب‌ها: بازاریابی, فروش, مدیریت بازاریابی و فروش, تبلیغات و برندینگبیماری های بازاریابی و درمان آنها (9)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید ) ضعف مشتری گرایینشانه ها1ـ بیشتر کارکنان فکر می کنند که خدمت رسانی به مشتری صرفا وظیفه بخش بازاریابی و فروش است.2ـ هیچ برنامه آموزشی خاصی برای ایجاد فرهنگ مشتری مدار در شرکت وجود ندارد.3ـ هیچ انگیزه ای برای برخورد و رفتار خوب کارکنان با مشتری وجود ندارد (تنبیه و تشویق). راه حل1ـ ایجاد سلسله شخص از ارزش های شرکت که مشتری در راس آنها قرار داشته باشد.2ـ پیگیری فعالیت هایی که زمینه ساز ایجاد تعهد بیشتر کارکنان و نمایندگان فروش شرکت به مشتری می شود.3ـ تسهیل دسترسی مستقیم مشتریان به شرکت از طریق تلفن ـ فکس یا پست الکترونیکی و پاسخگوئی سریع به پرسش ها پیشنهادها و شکایت ها  موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، مدرسه فروش ایران، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، روانشناسی ارتباط با مشتری، مشتری مداری و مشتری یاریبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشبیماری های بازاریابی و درمان آنها (8)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )  شرکت مشتریان هدف را بدرستی درک نمی کند.نشانه ها:آخرین تحقیقات شما در مرود مشتریان، سه سال قبل انجام شده است (اطلاعات ناکافی و ضعیف) مستریان کالای شما را به اندازه مورد نظرتان خریداری نمی کنند و فروش محصولات رقبا بهتر است.میزان برگشتن (مرجوعی) کالاها از سوی مشتریان و همچنین شکایت های آنان زیاد است.راه حل ها1ـ تحقیقات دقیق تری در مورد رفتار مصرف کنندگان انجام دهید.2ـ از تکنیک های تحلیل گرانه تری استفاده کنید.3ـ جلسه های مشترک بین فروشنده مشتری برگزار کنید.4ـ از نرم افزار برای انجام «بازاریابی ارتباط با مشتری» استفاده کرده و به استخراج اطلاعاتی دقیق تر درباره مشتریان بپردازید.  به تحقیقات بیشتر و دقیق تر درباره مشتری نیاز استشعار روز در بازاریابی درک مشتری است. شرکتی که نیازها، احساس ها و سلیقه ها و رفتار مشتریان درک بیشتری پیدا کند، به پیروزی رقابتی دست خواهد یافت.روش های زیر1ـ گروه های متمرکز (گروه قانون) (دعوت از 8 تا 12 نفر برای یک جلسه گفت و گو رو در رو)2ـ بررسی میدانی (طرح های پرسشنامه ای ارسال و جمع آوری پاسخ ها)3ـ مصاحبه عمیق (برای درک بهتر و شناخت احساسات واقعی)4ـ تحقیق در منازل in- Home Research5ـ تحقیق در مراکز خرید و فروشگاه ها6ـ خرید پنهانی (به عنوان مشتری خرید کنیم و ارزیابی رفتار پرسنل را بسنجیم).   گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608    khooyeh@gmail.com09122991608 موضوعات مرتبط: کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، کلینیک بازاریابی، انجمن مهندسی فروش و بازاریابی، مرکز آموزش بازرگانیبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشبیماری های بازاریابی و درمان آنها (7)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )شرکت، فعالیت های رقبای خود را پیگیری و ردیابی نمی کندنشانه ها1ـ رقبای خود را بدرستی شناسایی نمی کنید و بیش از حد بر رقبای فرعی خود متمرکز می شوید.2ـ شرکت شما فاقد سیستم جمع آوری و پخش اطلاعات رقابتی است.راه حل ها1ـ در نظر گرفتن فرد یا بخش برای گردآوری اطلاعات رقابتی2ـ مدیران و کارکنان شکرت های رقیب را استخدام کنید.3ـ مراقب تمام تکنولوژی های جدید باشید.(تهویه ورود تکنولوژی جدید و مناسب تر به هر صنعتی؛ بسیار بیشتر از رقیب موجود است)4ـ پیشنهادهایی مشابه یا بهتر از پیشنهادهای رقبا به مشتریان ارائه کنید.گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir  09122991608    موضوعات مرتبط: کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، تجارت بین الملل، کلینیک بازاریابی، آکادمی بازاریابی و تبلیغاتبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروش
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰

بیماری های بازاریابی

بیماری های تحقیقات بازاریابیساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )بیماری های بازاریابی و درمان آنها (4)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )فرآیند برنامه ریزی بازاریابی شرکت شما، ناقص و ناکار است.نشانه ها:1ـ برنامه ریزی بازاریابی، فاقد اجزای منطقی و دقیق است.کافی  است یکی از مدیران ارشد شرکت درباره برنامه های جدید بازاریابی سوال کند تا دریابد برنامه بازاریابی شرکت چه قدر ضعیف است. برنامه های بازاریابی معمولا شامل برنامه های رسانه ها (انتشار آگهی ها) بودجه ها و امداد و ارقام بسیاری است. اما جست و جوی درباره اهداف استراتژی ها برنامه های اجرایی گویی بیهوده است).2ـ برنامه بازاریابی شما فاقد توانایی در شبیه سازی معانی و مفاهیم کاربردهای مل تمامی استراتژی های بازاریابی است.توضیح: نرم افزار برنامه ریزی شبیه سازی؛ امکان اجرای استراتژی های دیگر را غیرممکن ساخته است.3ـ برنامه بازاریابی، نحو رویارویی با شرایط پیش بینی نشده را در نظر نمی گیرد. راه حل ها:1ـ برنامه ای استاندارد، شامل تجزیه و تحلیل موقعیت مسائل اساسی، اهداف، استراتژی ها، برنامه های اجرایی، بودجه بندی و نحوه کنترل آنها را تعیین کنید.2ـ از مدیران ارشد شرکت بخواهید بودجه های متغیری را در نظر بگیرند.3ـ در پایان سال از بهترین برنامه ها تجلیل کنید.  گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608    khooyeh@gmail.com09122991608موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، انجمن مهندسی فروش و بازاریابی، انجمن مهندسی فروش ایران، شبکه بازاریابی و فروش، باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات، آکادمی بازاریابی و فروش، مشاور بازاریابی تبلیغاتبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشبیماری های بازاریابی و درمان آنها (3)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )استراتژی تولید محصولات و ارائه خدمات شرکت نیازمند بررسی بیشتر است.نشانه ها:1ـ تولید محصولاتف راوان غیرپول سازتعداد مارک های زیاد که بعضی از آنها سودی ندارد و توان شرکت را می گیرد.2ـ ارائه خدمات بسیار رایگانالف ـ مشتریان حتی در صورت استفاده از این خدمات آنها را کوچک و بی اهمیت تلقی می کنند.ب) برخی انواع این خدمات می تواند منبع درآمدی جداگانه برای شرکت باشد.3ـ فروش چنین (ترکیبی) بسیار پایینشرکت هایی که طیفی از کالاها و خدمات را می فروشند، اغلب در زمینه فروش کالای دیگر غیر از آنچه که مشتری درخواست کرده ضعیف  عمل می کنند مثال، ممکن است آقای کت و شلوار را از مغازه داری خریداری کند و برای کفش و کراوات و پیراهن مناسب به مغازه ای دیگر برود. راه حل ها:1ـ شرکت باید سیستمی برای پیگیری کالاهای ضعیف و قوی مشخص کند که کدام کالا از چرخه تولید حذف شود یا ادامه داشته باشد.2ـ تصمیم بگیرید چه خدماتی را رایگان انجام داده و کدام یک را بفروشد.الف ـ زمانی که شرکت خدمات رایگانی ارائه می دهد و مشتریان ارزش برای آن قائل نیستند یا حتی از آن استفاده نمی کنند.ب) زمانی که شرکت خدماتی رایگان ارائه می دهد و مشتریان به دلیل ارزش و اهمیت آن خدمت تمایل دارند بابت دریافت آن پول پرداخت کنند.3ـ فرایندهای فروش جینی (ترکیبی) و فروش فزاینده را بهبود بخشند.1)   فروش فرآینده: ترغیب و تشویق مشتری برای خرید کالای گران تر2)   پس از خرید به وی پیشنهاد تعویض آن (مدل قدیم با مدل جدید) گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608    khooyeh@gmail.com09122991608موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، مدرسه فروش ایران، مدرسه تبلیغات ایران، دپارتمان بازاریابی، کلینیک بازاریابی،کلینیک بازاریابی و فروشبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشبیماری های بازاریابی و درمان آنها (2)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارک های جدید و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است.نشانه ها:1ـ بازار هدف، شرکت شما را بدرستی نمی شناسد.شرکت می تواند به بررسی مشتریان هدف و آگاهی از نظرات آنها به آسانی دریابد که آیا ارتباطات آنها با مشتریان نتیجه داده است یا خیر. بدترین حالت، زمانی است که شرکت پول زیادی صرف تبیلغ نام و کالاهایش کرده، اما تعداد زیادی از مشتریان هدف هرگز چیزی در مورد شرکت نشنیده اند.2ـ الف ـ نام تجاری شرکت شما مشابه مارک های دیگر به نظر می رسد.2ـ بودجه سالانه ارتقای فروش تقریبا یکسان است.هنگامی که بودجه اختصاص داده شده به ارتقای فروش در مقوله های ارتباطی اصلی مانند تبلیغات پیشبرد فروش، روابط عمومی، ؟؟؟ مستقیم، را بررسی می کنیم درمی یابیم که نسبت ها و سهمیه ها در سال های متوالی، ثابت باقی مانده است.3ـ شرکت شما تاثیر مالی سرمایه گذاری خود را ارزیابی و برآورد نمی کند.بازارایان تمایل بیشتری دارند به جای سود درباره فروش فکر کنند آنها باید درکی تخصصی تر از بودجه و مسائل مالی اطلاعات کافی داشته باشند. راه حل ها:1ـ استراتژی خلق و پرورش مارک و ارزیابی نتایج را بهبود بخشید.افزایش آگاهی ـ ایجاد علاقه ـ ترجیح بیشتر محصول ـ قابلیت اعتماد ـ یک مارک خوب ارتباط بهتر با مشتری می گذارد و ارزش خود مارک را زیاد می کند و باعث افزایش فروش و یک مزیت رقابتی و یک دارائی محسوب می شود.2ـ برای آن دسته از ابزارهای بازاریابی که اثربخش بهتری دارند بودجه بیشتری صرف کنید (ابزارها 1ـ تبلیغات 2ـ پیشبرد فروش 3ـ روابط عمومی 4ـ پست مستقیم)3ـ بازاریان را ملزم کنید تا تاثیر بودجه مالی درخواست شده خود را ارزیابی کنند آیا هزینه ها تاثیر به فروش داشته چقدر.  گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608    khooyeh@gmail.com09122991608 موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، مدرسه فروش ایران، دپارتمان بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی،آکادمی بازاریابی و فروش، تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغاتبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروشبیماری های بازاریابی و درمان آنها (1)ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید ) شرکت برای اجرای فعالیت های بازاریابی کارآمد و اثربخش، بخوبی سازمان دهی نشده است.نشانه ها:1ـ به نظر می رسد مدیر بازاریابی شرکت کارآمد نیست.هر مدیر کل بازاریابی، کارآمد سه وظیفه اصلی دارد  Chief marketing officerالف – اداره مناسب بخش بازاریابی ـ استخدام کارکنان ماهر و کاردان تعیین استانداردهای بالا برای برنامه ریزی و اجرای فعالیت های بازاریابی، ارتقای مهارت کارکنان و تحقیقات و ارتباطات.ب) جلب اعتماد مدیران دیگر بخش های شرکت (حسابداری ـ مالی ـ بازرگانی داخلی و خارجی ـ تکنولوژی و اطلاعات)ج) هماهنگی خوب با مدیرعامل و برنامه ریزی برای اجرای توقعات او در خصوص رشد و سوددهی.2ـ بخش بازاریابی فاقد مهارت جدید است.بخش بازاریابی 4 مهارت را به کار می بستند. تحقیق بازاریابی، تبلیغات و پیشبرد فروش و مدیریت فروش این ها مهارت هایی قدیمی هستند.3ـ روابط تنش زا بین بخش بازاریابی و دیگر بخش ها.راه حل ها:1ـ مدیر ور رهبری قوی تر برای بخش بازاریابی منصوب کنید.2ـ مهارت کارکنان بخش بازاریابی را ارتقا دهید.3ـ رابطه واحد بازاریابی با دیگر بخش ها را بهبود بخشید. گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608    khooyeh@gmail.com09122991608موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، مدرسه فروش ایران، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، مدیریت فروشگاه، کلینیک بازاریابی و فروش، مدرسه بازاریابی و فروش، مشاور بازاریابی تبلیغاتبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروش
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
آموزش در محل کار شما برای کارکنان سازمان و شرکت شما (آموزش بازاریابی، فروش، مذاکره، برند و تبلیغات)برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل  ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: "کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزاییدارد" هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروهتخصصی G.MAS با توجه بهشرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند. مشکلات سازمان  و محیط کاری شما ازنزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورتراهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.  یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان،شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیردکه این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است. فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حقاعمال نظر بیشتری دارند. آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس وفشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد. آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.   بنابراین آموزش درمحیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی G.MAS  است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبانگرانقدر ارایه دهد. معرفی گروه تخصصی g.mas گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرایg.mas با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران،مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات،برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما رادر ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند. آقای علی خویه با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللیمی باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاههای آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی،ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنرانبرتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد. تماس با مدیر گروه تخصصی g.mas: 09122991608
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
دوره آموزش جامع مدیریت برنداستاد خویهwww.khooyeh.comبرخی از سرفصل ها روز و تاریخبرخی از سرفصل ها اول14-16مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند16:30-18کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم14-16اصول مهندسی برند معماری برند brand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy16:30-18اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) سوم14-16اصول ومهارت های مدیریت برند16:30-18هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند چهارم14-16ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری16:30-18کارگاه ساخت و مدیریت برندبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی پنجم14-16پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند  تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند16:30-18ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند ششم14-16مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند16:30-18برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هفتم14-16کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری16:30-18سبک های برندسازی و برندداری style of branding هشتم14-16ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند16:30-18بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)مدیریت برندنام و نشان سازی کاربردیمدرس: مهندس علی خویهwww.khooyeh.comحوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاریارتقای بینش و نگرش-    تفکر برند -    تعریف جدید اصول مدیریت برند-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند-    تفکر خلاق در برند سازیارتقای مهارت-    مهارتهای برند سازی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند-    مهندسی ارزش برند-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند-    مهارت تحقیقات برند-    مهارت حفظ برند-    مهارت کنترل برند-    مهارت هویت سازی برند-    مهارت شخصیت سازی برند-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند-     معاینه فنی برند-    سبگ های برندسازی-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاریکارگاه-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانیمدرس دورهمهندس علی خویه09122991608www.khooyeh.com     www.alikhooyeh.blogfa.com  www.gmas.irدر کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرانمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردیمدرس دانشگاه و سخنرانمولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیمولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروش و مهندسی فروشبا 13 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصیعضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصیریاست کمیته انتشارات انجمن صنفی تبلیغات ایرانمهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیماارایه بیش از 650000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللیو  . . . . .....تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشینمونه هایی از کارگاه های آموزشیwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.comwww.branschool.blogfa.comwww.marketingschool.blogfa.com
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجیدوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی محتوای دوره:ü        مبانی خرید خارجی•              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش کار و مراحل خرید خارجیü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی•               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتیü         اسناد بازرگانی خارجی• چگونگی تنظیم پیش فاکتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق کالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه کرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبارü        اینکوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی • اینکوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینکوترمز- بررسی 13 روش در اینکوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادیü        استاندارد و بازرسی کالا• استاندارد کالا- بازرسی کالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مکان بازرسی- لیست شرکتهای بازرسی داخلی- لیست شرکتهای بازرسی خارجیü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا • بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی- حمل و نقل هوایی- کنوانسیونهای حمل و نقلü         بیمه های حمل و نقل• تعاریف- انواع بیمه نامه حمل و نقل کالا- کلوزهای قدیم بیمه حمل و نقل کالا- بیمه جنگ و بیمه اعتصاب- نحوه محاسبه هزینه بیمهü         تجارت متقابل• شیوه های مهم تجارت متقابل (Counter Trade)- معاملات دوجانبه (Clering & Barter)- معاملات سه جانبه (Triangular Compensation)- همکاری صنعتی (Buy Back)ü        اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی • هنر مذاکره- رهنمودهای برای مذاکرات بین المللی- انواع مذاکرات بین المللی- استراتژیهای مذاکره بین المللیü        امور گمرکی و ترخیص کالا• کلیات واصطلاحات و واژه های گمرکی- تعرفه گمرکی و انواع آن- ارزش گمرکی- معافیت های گمرکی- ممنوعیت های قانونی- نحوه رسیدگی به اختلافات گمرکی- بیمه در گمرک و بیمه محلی- گردش کار تشریفات گمرکی و ترخیص کالا   ü        مناطق آزاد تجاری • سابقه تاریخی بنادر و مناطق آزاد تجاری- اهمیت مناطق آزاد تجاری- منافع برای سرمایه گذاران خارجی- قوانین و مقررات مناطق آزاد تجاری  مدت زمان برگزاریاین دوره به صورت92 ساعت قابل ارائه خواهد بود.مدرس دورهجناب آقای مهندس علی خویهمولف و مترجم کتاب اسرار تجارت بین المللمدرس دانشگاه و سخنرانمولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیمولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهنتهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشیبا 10 سال تجربه اجراییمهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیماافتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللیارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللیعضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصیبازاریابی بین المللhttp://marketinginternation.blogfa.comhttp://internationalmarket.blogfa.com
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰

دوره‌های بازاریابی

دوره‌های بازاریابی  1)    اصول و مبانی بازاریابی خدمات  (بازاریابی خدمات  در بازارهای در حال رکود)2)    ده گناه نابخشودنی بازاریابی خدمات3)    بازاریابی خدمات  خلاق4)    فرصت‌شناسی، کلید موفقیت در بازاریابی خدمات5)    اصول و فنون تبلیغات تجاری6)    اشتباهات رایج در تبلیغات7)    آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در ایران8)    بازاریابی خدمات  مستقیم (Direct Marketing)9)    بازاریابی خدمات  چریکی10)                    استراتژی اقیانوس‌های آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی11)                    بازاریابی خدمات  صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی خدمات  برای فروش به سازمان‌ها و مؤسسات12)                    بازاریابی خدمات  خدمات13)                    بازاریابی خدمات  خدمات بانکی14)                    بازاریابی خدمات  گردشگری15)                    بازاریابی خدمات  در صنعت ساختمان16)                    بازاریابی خدمات  بیمه17)                    مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)18)                    کارگاه آموزشی شیوة تهیة برنامه بازاریابی خدمات  (Marketing Plan)19)                    ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات  (Integrated Marketing Communication: IMC)20)                    روان‌شناسی فروش و شناخت رفتار مصرف‌کننده21)                    مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)22)                    سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)23)                    اصول و تکنیکهای مشتری‌مداری (Customer Care)24)                    مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)25)                    اصول و مبانی فروش حرفه‌ای26)                    مدیریت فروش اثربخش27)                    بازاریابی خدمات  بین‌المللی28)                    بازاریابی خدمات  رابطه‌مند (Relationship Management)29)                    مهندسی فروش30)                    استراتژی‌های بازاریابی خدمات31)                    مدیریت استراتژیک بازار32)                    تحقیقات بازاریابی خدمات33)                    بازاریابی خدمات  جهانی (Global Marketing)34)                    مبانی صادرات35)                    روشهای ورود به بازارهای صادراتی36)                    اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری37)                    شیوه‌های قیمت‌گذاری38)                    آموزش و انگیزش تیم فروش39)                    سازماندهی تیم فروش
  • علی خویه