انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران


www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608

شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارگاه آموزشی اصول موفقیت در مذاکره ی تجاری (آکادمی مذاکره ایران- علی خویه)تدریس مذاکره بازاریابی با جدیدترین و کاربردی ترین متدهای آموزشی توسط استاد علی خویهدوره های آموزش اصول و فنون مذاکره در محل کار شماعلی خویهkhooyeh@gmail.comمشاهده ی سرفصل های دوره های آموزشی
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
آخرین مطلب آکادمی مذاکرهدعوت به همکاریروش های مذاکره (مدل مذاکره هرب کوهن)علی خویه (مدرس اصول و فنون مذاکره)Ten Tips for Negotiating in 2015 by Ed Brodowنحوه‌‌ی پیروز شدن در یک مذاکره‌ی تجاریاز تماس چشمی در سخنرانی ها استفاده کنیدکارگاه آموزشی اصول موفقیت در مذاکره ی تجاری (آکادمی مذاکره ایران- علی خویه)تدریس مذاکره با جدیدترین و کاربردی ترین متدهای آموزشی توسط استاد علی خویهزبان بدن (مدل ایستادن، چشم ها، پاها)زبان بدن و زندگی روزمرهپربیننده ترین مطالب  آکادمی مذاکرهتکنیک ها ی مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنیزبان بدن در مذاکراتدوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش در نمایشگاه هامهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی، مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنیکارگاه و کلاس اصول و فنون مذاکرات اثربخش و ارتباطات اثربخش در شرکت شمااصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای - اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفتهروانشناسی مذاکره روانشناسی فنون مذاکره روان شناسی ارتباط با مشتریانمحتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخشکتابهای مذاکرهمهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویهمحبوب ترین مطالب  آکادمی مذاکرهسوابق استاد علی خویه در دوره های مربوط به مذاکرات و ارتباطات اثر بخشاستاد علی خویهمحتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخشزبان بدن و زندگی روزمرهدوره های تخصصی آموزش مذاکرهبرخی خطاهای رایج در مرحله پیش از مذاکرهدوره ی آموزشی ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان بیشترکارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی زبان بدن(Body Language)بایدها و نبایدها در آمادگی برای مذاکرهبایدها و نبایدها در طول روند مذاکره:مطالب پربحث‌تر  آکادمی مذاکرهدوره های تخصصی آموزش مذاکرهبرخی خطاهای رایج در مرحله پیش از مذاکرهدوره ی آموزشی ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان بیشترکارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی زبان بدن(Body Language)بایدها و نبایدها در آمادگی برای مذاکرهبایدها و نبایدها در طول روند مذاکره:دوره های تخصصی آموزش اصول و فنون مذاکره ی اثر بخشآموزش مذاکره موفق، موفقیت در مذاکره، تکنیک های مذاکره، روش های مذاکرهچک لیست پیش از مذاکرهآموزشگاه اصول و فنون مذاکره
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
وبسایت تخصصی آموزش بازاریابیhttp://marketingeducation.blog.ir/
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
گروه GMAS خدمات مشاوره، اجرا و آموزشآموزش بازاریابی MARKETING education | یکشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظتماس با گروه تخصصی g.mas:0912299160809372991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.ir امروزه آنقدر دنیا گسترده و حجم اطلاعات و تخصص ها پیچیده و وسیع شده اند که ما هرچقدر هم کاردان، تحصیل کرده و باتجربه باشیم، باز هم در بسیاری از امور زندگی خود از جمله کسب و کارمان به مشاوره نیازمندیم.  مشاوره در معنای لغوی همکاری دادن و جویا شدن رای و نظر دیگران برای انجام دادن کاری است. اما مشاوره به عنوان یک فعالیت تخصصی به تجزیه و تحلیل مشکل و راه حل های مناسب می پردازد. فردا از طریق گفتگو با مشاور یک فضای مملو از تفاهم می تواند خود را بهتر بشناسد.چگونگی تصمیم گیری را بیاموزد و سرانجام راه حل مناسب را بیابد و به این ترتیب مشاوره می تواند به فرد کمک کند تا دوباره فکر کند تصمیم بگیرد، رفتار خود را تغییر دهد و توانایی های مقابله و حل مسائل زندگی را در خود پرورش دهد.یکی از خدماتی که گروه تخصصی g.mas  به مخاطبان گرامی ارایه می دهد، مشاوره های تخصصی در حوزه های فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه متشریان و CRM ،  چیدمان فروشگاه، توزیع و پخش و ....است.دپارتمان مشاوره  گروه تخصصی g.mas  فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکتها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه ها و مسائل زیر را دارند شکل داده است:توانایی جذب نگه داری و وفادارسازی مشتریان جدید را ندارند .سیستم مهندسی فروش و بازاریابی ندارنددر ارایه و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات مشکل دارندتمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .در بسته بندی خود مشکل دارندسهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .توانایی ارتباط اثربخش با مشتریان خود را ندارندچالش در قیمت گذاری و سیستم های قیمت گذاری دارند .در جمع آوری اسناد مالی محصولات یا کالاهای فروش رفته مشکل دارند .در تجزیه و تحلیل فروش مشکل دارندتوانایی نگه داشتن مشتری ندارندکلوپ مشتریان ندارنددر تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار مشکل هستند .تمایل به توسعه و رشد در بازارهای جدید دارند .توانایی ارایه پروموشن ندارنددر نمایشگاه ها و سمینار ها مشکل دارندنیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .قصد ارزیابی گزینش و تحلیل سیستم و نیروهای بازاریابی و یا فروش خود را دارند .قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع و فروش مویرگی خود دارند .تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند و ...  شناسایی مشتریان بالقوهمطالعه دقیق نیازها و انتظارات مشتریان بالفعل و بالقوه .مطالعه بازار و پیش بینی تغییر در نیازهای آینده مشتریان .مطالعه رفتار گذشته مشتریانسنجش رضایت مشتریان شرکت و مشتریان رقباشناسایی و مطالعه رقبا و برنامه های آینده آنهاتعیین نقاط قوت و ضعف رقبامطالعه تواناییها و ضعفهای سازمان خودیشناسایی فرصتها و چشم انداز های امید بخش برای شرکتشناسایی تهدیدات و مخاطرات محیطی برای شرکتمطالعه شرایط محیطی فروش و تجزیه و تحلیل (Swot)Ø     تماس با گروه تخصصی g.mas:Ø     09122991608Ø     09372991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.ir
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت هاتوسط علی خویهمولف و مترجم اولین کتاب دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایرانمدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 15 سال تجربه اجراییاهمیت راه اندازی واحد دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت هاتهیه و تالیف : علی خویه ، مشاور و  مجری دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایرانwww.khooyeh.com0912299160809372991608مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابیریاست انجمن مهندسی فروش ایرانمولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجراییاولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروشمولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابیمولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشورمجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشورمشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشورعضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند: مشاوره، تحقیق، آموزش و اجرا...اجرای مهندسی فروش، استقرار سیستم مهندسی فروش، مشاور فروش و بازاریابی  گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. khooyeh@gmail.com09122991608  برچست مطالب:فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی خلاق با مشتریان علی خویه 09122991608 روابط عمومی خلاق و فعال تکنیک های روابط عمومی ارتباطات بازاریابی بین الملل روانشناسی ارتباط با مشتری تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات ارتباطات میان فردی و سازمانی سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق علی خویه طراحی محصول گرافیک محصول مدیریت محصول در بازار کایزن و تکنیکهای بهره وری اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی مدیریت تولید و مدیریت دانش مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت علی خویه مهندسی خلاقیت در صنعت مدیریت خط تولید چیدمان فروش و محل کار مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان علی خویه مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت بازاریابی مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش MBA مهندسی بازار و بازاریابی علی خویه Khooyeh.comتکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن، علی خویه مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری مدیریت مشتریان  علی خویه سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی، علی خویه  مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM فروش و بازاریابی تلفنی مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی، علی خویه تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار تجارت و بازاریابی بین الملل تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری علی خویه تربیت ویزیتور حرفه ای شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تحقیقات بازاریابی کاربردی بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق مهندسی ذهن مشتری مهندسی فروش تکنیکهای فروش حرفه ای فروش خلاق طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه شکار مشتریان اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش مدیریت فروش سبک های فروش و فروشندگی تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها تبلیغات خلاق مهندسی ، علی خویه تبلیغات تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق سبک ها و مکتب های تبلیغات مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی تبلیغات پست مدرن مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی، علی خویه مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی تکنیک های تبلیغات خلاق مدیریت و برنامه ریزی رسانه آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات مدیریت استراتژیک تبلیغات مدیریت تبلیغات تکنیک های حل خلاق مسائل مدیریت خلاقیت و نو آوری، علی خویه روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد قیمت گذاری خلاق مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن فنون خلاقانه جذب مشتری بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید مدیریت نوآوری دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی کارگاه های خلاقیت خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات تبلیغات و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان روانشناسی فروش، علی خویه روانشناسی مدیریت رفتار مصرف کننده آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان فعالیت های اجرایی همایش های و سمینارها کارگاه های آموزشی، علی خویه مقالات بازاریابیکنیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو بازاریابی زمین بازاریابی املاک اجاره ای بازاریابی مسکن بازاریابی لوازم برقی بازاریابی لوازم الکترونیک بازاریابی وسایل خانگی بازاریابی مبلمان، علی خویه ، بازاریابی تجهیزات خاص بازاریابی پوشاک بازاریابی مواد غذایی بازاریابی وسایل بهداشتی بازاریابی بیمه بازاریابی اینترنتی بازاریابی فروشگاه ها بازاریابی فرش و مبلمان ، علی خویه بازاریابی مصالح ساختمانی بازاریابی آژانس های مسافرتی بازاریابی تورهای مسافرتی بازاریابی تلفنی بازاریابی محصولات آرایشی بازاریابی لپتاپ موبایل بازاریابی تلفن همراه بازاریابی لباس موضوعات مرتبط: مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه، مدرسه فروش ایران، مدرسه تبلیغات ایران،مدرسه برند ایران، سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت، خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاینبرچسب‌ها: کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club, جذب مشتری, مشتری مداری, افزایش فروش
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
مشاور بازاریابی و فروش تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران  بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات نویسنده و مترجم:  علی خویه www.khooyeh.com گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir     1390 قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات   فهرست برخی از مطالب کتاب: ·       مشاور کیست مفاهیم اساسی ·       مطالعه موردی... ·       مشاور مدیریت کیست ·       مشاور بازاریابی کیست ·       تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی ·       مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر ·       هدف از مشاوره ·       مشاوره مبتنی بر هدف ·       اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات ·       مطالعه موردی... ·       نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات ·       وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات ·       ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی ·       مشاوران آکادمیک یا تجربی ·       دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات ·       تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره ·       نمونه مطالعه موردی ·       فرایند مشاوره بازاریابی ·     ·       اصول قبل از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting ·       اصول حین جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting ·       اصول بعد از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting ·       تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting ·       نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان ·       تاسیس واحدمشاوره بازاریابی ·       شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
  • علی خویه