انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران


www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608

شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
آخرین مطالبمدیریت نام تجاری brandبرند چیست و چگونه برند بسازیم؟ساخت برند و مهندسی فروشبرند سازی و ارزش مالی نام تجاری ، قیمت گزاری برندمشاوره های تخصصی و اثربخش در حوزه های برند و بازاریابیفیلم آموزشی دوره برند BRANDمشاور برند و مجری طرح های مهندسی فروشهفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری(BRAND)نام تجاری ، BRANDشخصیت برند و عوامل سازنده آنبرنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برندسمینار ها کارگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتریسرفصل های کارگاه های آموزشی برند و مدیریت برندبهترین مدلهای ارزیابی ارزش برندمعماری برندکتاب مدیریت برندفهرست کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برندتکنیکهای خلاقیت در برند ، فروش و بازاریابیدوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ایگروه Gmas مشاوره مدرس برندینگ، بازاریابی، فروش، تبلیغات و مجری طرح های مهندسی فروشمهندسی تبلیغات مدرن و برندبرندسازی و مدیریت برنداستراتژی های تعیین علامت تجاری (استراتژی برند)برند چیست (نام تجاری چیست؟)برند سازی حرفه ایانواع برند BRANDانجمن مدیریت برند ایراندوره آموزشی مهندسی فروش و بازاریابیبرندینگگروه Gmas مشاوره مدرس برندینگ، بازاریابی، فروش، تبلیغات و مجری طرح های مهندسی فروشمهندسی تبلیغات مدرن و برندبرندسازی و مدیریت برنداستراتژی های تعیین علامت تجاری (استراتژی برند)برند چیست (نام تجاری چیست؟)برند سازی حرفه ایانواع برند BRANDانجمن مدیریت برند ایراندوره آموزشی مهندسی فروش و بازاریابیبرندینگ
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
مدیریت استراتژیک برند  (عنوان دوره) : مدیریت استراتژیک برند، تاریخ برگزاری :  هدف دوره آموزشی :بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برند و بررسی برنامه های استراتژیک برند و ارایه استراتژی های برندینگ و برندسازی مخاطبین دوره آموزشی :کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی محتوای دوره آموزشی :-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک برندمبانی مدیریت استراتژیک  برند-    تعریف مدیریت استراتژیک برند و نام و نشان تجاری-    اهمیت مدیریت استراتژیک برند-    ویژگیهای مدیریت استراتژیک برند-    فرآیند مدیریت استراتژیک برندینگ و برندسازی-    چشم انداز ماموریت و ارزشها-    تدوین استراتژی برند برای انواع شرکت ها و سازمان ها-    بررسی عوامل محیطی-    محیط داخلی-    محیط خارجیچارچوب جامع تدوین استراتژی برند با توجه به ساختار و شکل سازمان,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک برند ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی برندینگ جهت سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت- بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت- بررسی سیاست های برندسازی , الگوی مدیریت استراتژیکدبرندینگ و برندسازی , بررسی منافع مالی و غیر مالی- اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری- بررسی انواع استراتژیهای برندسازی- بررسی مثالهای تجربی برنامه ریزی استراتژیک برندسازی و مدیریت برند-     -    مراحل تدوین استراتژی برند-    انواع استراتژی برندسازی و برندینگاجرای استراتژی های برندسازی و مدیریت برند-    عوامل مهم در اجرای استراتژی برند-    مشکلات اجرای استراتژِی برند-    تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک برندارزیابی استراتژی های برندسازی- معیارهای ارزیابی استراتژِیهای برندسازی- چارچوبی برای ارزیابی استراتژی های برندینگ  مدرس: علی خویه 09122991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر کشور، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... ü نحوه برگزاری پودمان آموزشی :حضوری q           غیرحضوری q روش ارائه محتوی :ü ü کلاس درس qکارگاه آموزشی q روش ارزشیابی :کتبی q عملی qü مشارکت فعال در کلاس qمدت زمان برگزاری :دو روز یا 16 ساعت یا چهار روز و 24 ساعت    ۰ نظر ۰  ۰۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۸مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری۰۴مرداد۹۴دوره آموزشی مدیریت فروشدوره آموزشی  مدیریت فروشمحتوای دوره:-       اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی- رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی- محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی در بازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی- آمیخته بازاریابی- بازاریابی نوین)-       مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی- فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی- مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی- ارتباط فروش و مهندسی فروش- ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش- سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش- مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)-       سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش- تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش- روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)-       مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری- بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM- سازماندهی و پیاده سازی-CRM)-       مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش- سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش- چگونگی ایجاد انگیزه در فروش- شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش- نظارت و کنترل نیروهای فروش- اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش- ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)-       برنامه ریزی فروش (تکنیک هدف‌گذاری فروش- پیش‌بینی فروش- برنامه‌ریزی فروش- کنترل فروش- بودجه‌بندی فروش)-       ابزارها و تکنیک‌های سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)  طول دوره:  24 ساعت  محل برگزاری دوره: نام استاد:  مدرس: علی خویه 09122991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... ۰ نظر ۰  ۰۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی و فروشدوره آموزشیساعتفروشندگانسرپرستانمدیران فروشاستراتژی های موثر ارتباط با مشتریان ، روش های موثر مشتری سازی و مشتری شناسی و روش های برخورد با انوع مشتریان24** مدیریت فروش24 **اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش20***فروش حرفه ای48** مدیریت فروش حرفه ای16 **سرپرستی اثربخش20 * ساعات ویژه هر بخش 9215260کل ساعت152    کل ساعات آموزش برای تیم فروش 152 ساعت که باید در طول یک سال با برنامه ریزی و گروه بندی مطالب ارایه گردد.هزینه هر ساعت آموزش طبق توافق اولیه در جلسه گروه اداری و منابع انسانی هر ساعت 250 هزار تومان می باشد. که به صورت کارگاهی و عملیاتی و اجرایی به شکل اثربخش ارایه گردد. طبق توافق اولیه مقرر گردیده است که این دوره های به طور مستمر و در طول یک سال و با انجام تکالیف ویژه و به شکل کارگاهی و عملیاتی و به شکل اثربخش ارایه گردد.دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشیآموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابیwww.khooyeh.com 09122991608گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
کارگاه آموزشی CSM,CRMدوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریاناصول سنجش رضایت مشتریانتکنیک های مدیریت ارتباط با مشتریمدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.comمدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 14 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی/ مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,CRMاهمیت مشتری ( مشتری مداری )تعریف مشتری( مشتری مداری )تعریف رضایت ( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )تعریف رضایت مشتریتعریف رضایتمندیفلسفه رضایتمندی ( روشهای اندازه گیری رضایت مشتری )بررسی رضایتمندیشناسائی نیازمندیموضوعات مورد مطالعه در زمینه شناسائی مشتری(روشهای اندازه گیری رضایت مشتری)انواع مختلف مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری ( مشتری مداری )نقش کارکنان درجذب رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )روشهای مختلف شرکت ها برای پیگیری رضایت مشتریان( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )همیشه حق با مشتری است ( 25 نکته )تعریف وفاداری ( مشتری مداری ) تأثیر رضایت ( مشتری مداری )سه نسخه برای جلب رضایت مشتریان وفادارساختار نیازمندیهای مشتریاننیازمندیهای مستندسازیاندازه گیری رضایت مشتریچه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید؟شاخص رضایتاندازه گیری شاخص رضایتمدرس: علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... شاخص مشتری: CSIمعرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)بررسی مدل ACSIتغییرها و شاخص ها درپیامدهای رضایت مشتری دراندازه گیری رضایت مشتریاجزای اصل یک پرسش نامه رضایت مشترییک الگوی کلی برای طراحی پرسش نامه ( اندازه گیری رضایت خاطرمصرف کننده )اساس تنظیم پرسش نامه ( خاطرمصرف کننده )فرآیند ارائه گزارشتعیین کنید چگونه می خواهید با مشتریانی که دچار مشکل شدند برخورد نمائید.چگونه و در کجا داده ها را برای تجزیه و تحلیل وارسی کنید؟چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری کنیدتجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شدهترتیب محتملچگونه یافته هایتان راگزارش کنیدگزارش نتایج ( همبستگی رضایت مشتری با خرید و یا قصد توصیه به دیگران )نمونه ای از پرسش نامه عرضه کنندگان خدماتنمودار میله ای رتبه رضایت مدرس: استاد علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـیبخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):-                                                                                             مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی-                                                                                             مشتری و اهمیت آن  برای سازمانها-                                                                                             مفهوم رضایت مشتریان-                                                                                             عوامل موثربر ادراک مشتریان-                                                                                             الگوی تامین رضایت مشتریان-                                                                                             مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management)-                                                                                             راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان بخش دوم: مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات:-                                                                                   مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD )-                                                                                   مدل کیفیت فنی/عملیاتی    (T/F Quality)    -                                                                                   مدل ایزو  9000(ISO 9000)       -                                                                                   مدل سروکووال     (SERVQUAL)     -                                                                                   مدل سروپرف     (SERVERF)        -                                                                                   مدل سروپروال        (SERVPERVAL)-                                                                                   مدل کانو(KANO)      بخش سوم: بازاریابی داخلی(Internal Marketing)- تعریف بازاریابی داخلی- اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان- اهداف بازاریابی داخلی- مدل بازاریابی داخلی- اصول  بازاریابی داخلی- فرایند بازاریابی داخلی- گامهای بازاریابی داخلی
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :-     آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان سازمان های دولتی و خصوصی با اصول و مبانی استراتژیکمـخـاطــبین کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :-    مدیران ارشد سازمان ها و کارشناسان برنامه ریزیمحـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :-    بخش اول : مبانی مدیریت استراتژیک-    تعریف مدیریت استراتژیک-    اهمیت مدیریت استراتژیک-    ویژگیهای مدیریت استراتژیک-    فرآیند مدیریت استراتژیک-    چشم انداز ماموریت و ارزشها -    بخش دوم : تدوین استراتژی-     بررسی عوامل محیطی-    محیط داخلی-    محیط خارجی-    چارچوب جامع تدوین استراتژی-    مراحل تدوین استراتژی-    انواع استراتژی بخش سوم : اجرای استراتژی-    عوامل مهم در اجرای استراتژی-    مشکلات اجرای استراتژِی-    تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک-    اهداف بلند مدت و سالیانه-    سیاستها-    برنامه های عملیاتی بخش چهارم: ارزیابی استراتژی- معیارهای ارزیابی استراتژِی- چارچوبی برای ارزیابی استراتژی- کنترل استراتژیک مدرس:مدرس: علی خویه 09122991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.ir
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس)بسمه تعالیسرفصل های آموزشیمخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودروییمدرس: استاد علی خویهسیلابسساعتشکل برگزاری مهارت های فروش حرفه ای خودروهای4کارگاهی تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های  3کارگاهی و نمونه فرایند حرفه ای فروش خودرو2تئوری تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو3عملی روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان4تئوری و عملی انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها2تئوری ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی3الگو برداری و نمونه سازی فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت5اجرایی و کارگاهی تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو1  تکنیک های مهندسی فروش خودرو3کارگاهی تکنیک smart در فروش خودرو2گروهی مشارکتی فرمول SUP در فروش خودرو2گروهی مشارکتی آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو2کارگاهی گروهی مشارکتی آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول هایADJUMCI در فروش خودرو4کارگاهی گروهی مشارکتی فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت خودرو2کارگاهی گروهی مشارکتی  رزومه ی مدرس:گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmasعلی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer clubیکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.محورهای دوره های آموزشی:محتوای آموزشی دوره:تعریف باشگاه مشتریاثرات حفظ‌کنندگی یک باشگاه مشتریزنجیره حفظ‌کنندگی باشگاه مشتریگام‌های ایجاد یک باشگاه مشتریتحلیل رفتارمشتری و هدف‌گذاری باشگاهچگونگی طراحی سناریوی باشگاه مشترییکپارچه کردن باشگاه مشتری با سازمانپایگاه اطلاعاتی باشگاه مشتریتشریح Social CRM و  مسئولیت اجتماعیبررسی استاندارد ISO26000 در مدیریت مسئولیت اجتماعی سازمانابزارهای موجود در ایران جهت راه‌اندازی باشگاهمورد کاوی نمونه‌های ایرانی و بین‌المللی باشگاه مشتریانآشنایی با مفاهیم وفاداری مشتریان و نحوه اندازه گیری آنانواع باشگاه مشتریاناهداف و خدمات قابل ارائه در باشگاه مشتریانطراحی سناریوی باشگاه مشتریان10 فرمان راه اندازی باشگاه مشتریانابرازهای مورد نیاز راه اندازی باشگاهبررسی نمونه های موردی معرفی  مدرس و  سخنران:علی خویه www.khooyeh.comعلی خویه 09122991608مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابیبنیانگذار آکادمی باشگاه مشتریان درایرانریاست انجمن مهندسی فروش ایرانمولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجراییاولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروشمولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابیمولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشورمجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشورمشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشورعضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروشمشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایرانراه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانهمشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشورمهمان و کارشناس برنامه های صداو سیمادریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستانبنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بارمدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 16 سال تجربه اجراییمولف مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیمشاور و مجری افزایش فروش در بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایرانراه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانهمشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشورمهمان و کارشناس برنامه های صداو سیمامشاورو مدرس در حوزه مدیریت، ایزو، بازاریابی فروش و تبلیغات و برند در صدها شرکت معتبر کشور  مشاهده رزومه سخنران نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریانامروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است.باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در بالا بردن میزان شاخص رضایت مشتری از آن سود ببرد. هر سازمان با توجه به استراتژی خود در بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش می تواند از باشگاه مشتریان بهره ببرد.باشگاه مشتریان با رویکرد بازاریابیباشگاه مشتریان با رویکرد فروشباشگاه مشتریان با رویکرد خدمات پس از فروش از مزایای باشگاه مشتریان:ایجاد ارتباط دوطرفهایجاد ارتباط نزدیک تر با مشتریانایجاد امکانات بیشتر برای معرفی بهتر سازمان و یا محصولاتارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در مدت زمان کمتردریافت اطلاعات تکمیلی از مشتریان و علاقه مندی های آنهاایجاد زیرساخت های لازم برای دریافت  شکایات ،  پیشنهادات و انتقاداتایجاد نظرسنجی های دوره ای و هدفمند از مشتریاندریافت فیدبک یا عکس العمل مشتریان در خصوص خدمات ویا محصولاتاندازه گیری و ارزیابی میزان رضایت مشتریان10. دسترسی به شاخص های وفاداری مشتریان و ارزیابی آن11. نیل به سمت ایجاد مشتریان هوادار و ارائه سرویس های ویژه به مشتریان هوادار این سیستم می تواند در انواع سازمانها کاربرد داشته باشد:باشگاه مشتریان ویژه بانکها و موسسات بانکیباشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده مواد غذاییباشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده پوشاکباشگاه مشتریان ویژه فروشگاه های زنجیره اییباشگاه مشتریان ویژه شرکت ها و آژانسهای هواپیماییباشگاه مشتریان ویژه شرکتهای گردشگری و توریسمباشگاه مشتریان ویژه شرکت های خودرو سازباشگاه مشتریان ویژه مراکز درمانی و بیمارستان هاباشگاه مشتریان ویژه شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمهاین سیستم امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را دارا می باشد و مدیریت اطلاعات در بستر یکپارجه این امکان را برای مدیران سازمان فراهم خواهد کرد تا با عنایت به مجموعه ایی از اطلاعات مشتریان به بهترین تصمیم در بحث ارتباط با مشتریان دست یابیم. شرکت هایی که دارای محصولات با تکرار فروش هستند عملا خود را در معرض خرید های بعدی مشتریان قرار می دهند و سعی می کنند تا مشتری را در انتخاب بعدی به سمت خود هدایت نماینددز شرکت هایی که سبد کالا وجود دارد شرکت سعی می کند بعد از خرید یکی ازکالاها توسط مشتری ، کالاهای دیگر موجود در سبد کالا  را به مشتری پیشنهاد بدهد . با توجه به اصول بازار یابی فروش مجدد به یک مشتری 8 تا 10 برابر کمتر از فروش به یک مشتری جدید هزینه دارد. در نتیجه باشگاه مشتریان با تقویت این فرایند در شرکت می تواند به کاهش هزینه و بالا بردن شاخص سود کمک نماید.در شرکت هایی که خدمات پس از فروش به مشتریان در دستور مدیران می باشد باشگاه می تواند نقش فوق العاده ایی ایفا نماید دسترسی مشتری به خدمات سریع و دریافت گزارش های مربوط به خود در پانل اختصاصی حس متفاوتی را به مشتری خواهد داد .سرمایه اصلی هر شرکت و بنگاه اقتصادی مشتریان آن هستند.همواره تکریم مشتری و بها دادن به ایشان پس از خرید، حس خوبی را در وی ایجاد می­کند که باعث وفاداری او و استمرار خرید و معرفی دیگران می­شود.بها دادن به مشتری و تکریم او همیشه تخفیف نیست، گاهی اختصاص دادن یک جای پارک اتومبیل و یا منتظر نگه نداشتن او پشت خط تلفن، خاطره ای خوش در ذهن او از برند شما بجا می گذارد که هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.نوع طبقه بندی مشتریان، ارائه تسهیلات به هر سطح از مشتریان، بستر ارتباطی مشتریان با باشگاه و … همگی مواردی هستند که باید در هر صنف و حتی هر برند بررسی و طبق اهداف مورد نظر پیاده سازی شود.بدین ترتیب اهمیت حفظ و ثبت اطلاعات مشتریان برای هر نوع ارتباط و ارائه سرویس های بعدی به او کاملا آشکار می شود و نرم افزار CRM برنامه ای ست که می تواند این کار را بخوبی انجام دهد.ثبت دفعات مراجعه مشتریان، زمان تراکم مراجعات، همراهان او در هر خرید و ده ها اطلاعات با ارزش دیگر همگی از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان ایوان می باشد.  ثبت اطلاعات کامل مسافرین، کانترها، همکاران، کارگزاران و …طبقه­بندی مشتریان بر اساس مقدار و تراکم زمانی خرید آنها و دادن تسهیلات و امتیازات به ایشان.قابلیت ثبت و نگهداری نظرات مشتریان به دو روش آماری و توصیفی.استخراج رفتارهای خرید مشتریان بر اساس زمان های مراجعه، نوع خرید، نفرات همسفر با وی در هر خرید یا قرارداد مانند: خانواده، دوستان، همکاران و
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی۴مرداد۹۴  سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیمشتری شناسی، مشتری سازیدر شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهمدرس دوره:گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmasعلی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......  سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستههمراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیهدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتیاساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.comمدت زمان سمینار: 12 ساعتمخاطبان: کلیه پرسنلبرخی از سرفصل های دوره: تیپ شناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهروانشناسی مشتریان در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهروش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )    وانواع مشتریان و روشهای برخورد با آنهامشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنهامشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنهامشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنهامشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنهامشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنهامشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنهامشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها........... در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهان ال پی در ارتباطات خلاق در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهمشتری مداری تلفنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهروابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهتکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهدام های روابط عمومی موثر و اثربخش10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)مهندسی ذهن در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهالف)اعصاب‌و شبکه های عصبیب)زبان و زبانشناسیج)برنامه‌ریزینقش اعصاب در تبلیغاتضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریاناصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهاصل استفاده از قدرت سوالاصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبتاصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های   شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمیاصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطاتاصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهفرایند مدلسازی در شرکت های   خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای )   و صنایع وابستهاصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداریاصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریاناصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکهااصل خطوط زمانیاصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطاتاصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطاتاصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطاتاصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازیزبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گراییاصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران۰ نظرعلی خویه
  • علی خویه
  • ۰
  • ۰
دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش رضایت مشتریمعرفی مدرس:استاد علی خویه www.khooyeh.com،مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی  روش ها و سیستم های جذب مشتری   تکنیک های برقراری ارتباطات موثر   مهندسی فروش   بازاریابی خلاق   بازاریابی تلفنی   تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی   تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی   اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش   انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی   موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران   روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی   دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی   مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف   تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری   تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل   مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع   تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک   تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی  ارتباطات بازاریابی بین الملل   طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه     عناوین دوره های آموزشی گروه Gmasعناوین دوره های آموزشی گروه Gmas:تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی   روش ها و سیستم های جذب مشتری   تکنیک های برقراری ارتباطات موثر   مهندسی فروش   بازاریابی خلاق   بازاریابی تلفنی   تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی   تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی   اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش   انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی   موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران   روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی   دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی   مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف   تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری   تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل   مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع   تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک   تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی   ارتباطات بازاریابی بین الملل   طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه    ۰ نظرعلی خویه
  • علی خویه