مدیریت برند
چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ
علی خویهنویسنده ی کتاب تخصصی و مرجع مدیریت برند مشاور و مجری برندسازیاجرای پروژه های مختلف برندسازیمجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللیتفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند- تفکر خلاق در برند سازیارتقای مهارت- مهارتهای برند سازی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند- مهندسی ارزش برند- مهارت پیشبرد و ترفیع برند- مهارت تحقیقات برند- مهارت حفظ برند- مهارت کنترل برند- مهارت هویت سازی برند- مهارت شخصیت سازی برند- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند- معاینه فنی برند- سبگ های برندسازی- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاریکارگاه- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند
- ۹۴/۰۸/۲۷