دورههای بازاریابی 1) اصول و مبانی بازاریابی خدمات (بازاریابی خدمات در بازارهای در حال رکود)2) ده گناه نابخشودنی بازاریابی خدمات3) بازاریابی خدمات خلاق4) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی خدمات5) اصول و فنون تبلیغات تجاری6) اشتباهات رایج در تبلیغات7) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران8) بازاریابی خدمات مستقیم (Direct Marketing)9) بازاریابی خدمات چریکی10) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی11) بازاریابی خدمات صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی خدمات برای فروش به سازمانها و مؤسسات12) بازاریابی خدمات خدمات13) بازاریابی خدمات خدمات بانکی14) بازاریابی خدمات گردشگری15) بازاریابی خدمات در صنعت ساختمان16) بازاریابی خدمات بیمه17) مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing)18) کارگاه آموزشی شیوة تهیة برنامه بازاریابی خدمات (Marketing Plan)19) ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات (Integrated Marketing Communication: IMC)20) روانشناسی فروش و شناخت رفتار مصرفکننده21) مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: CRM)22) سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM)23) اصول و تکنیکهای مشتریمداری (Customer Care)24) مدیریت کیفیت خدمات (Service Quality Management)25) اصول و مبانی فروش حرفهای26) مدیریت فروش اثربخش27) بازاریابی خدمات بینالمللی28) بازاریابی خدمات رابطهمند (Relationship Management)29) مهندسی فروش30) استراتژیهای بازاریابی خدمات31) مدیریت استراتژیک بازار32) تحقیقات بازاریابی خدمات33) بازاریابی خدمات جهانی (Global Marketing)34) مبانی صادرات35) روشهای ورود به بازارهای صادراتی36) اصول شرکت در نمایشگاههای تجاری37) شیوههای قیمتگذاری38) آموزش و انگیزش تیم فروش39) سازماندهی تیم فروش