دوره آموزش جامع مدیریت برند
جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ
دوره آموزش جامع مدیریت برنداستاد خویهwww.khooyeh.comبرخی از سرفصل ها روز و تاریخبرخی از سرفصل ها اول14-16مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند16:30-18کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم14-16اصول مهندسی برند معماری برند brand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy16:30-18اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) سوم14-16اصول ومهارت های مدیریت برند16:30-18هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند چهارم14-16ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری16:30-18کارگاه ساخت و مدیریت برندبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی پنجم14-16پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند16:30-18ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند ششم14-16مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند16:30-18برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هفتم14-16کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری16:30-18سبک های برندسازی و برندداری style of branding هشتم14-16ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند16:30-18بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)مدیریت برندنام و نشان سازی کاربردیمدرس: مهندس علی خویهwww.khooyeh.comحوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی- مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاریارتقای بینش و نگرش- تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند- تغییر نگرش به سوی واقعیت برند- تفکر خلاق در برند سازیارتقای مهارت- مهارتهای برند سازی- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند- فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند- مهندسی ارزش برند- مهارت پیشبرد و ترفیع برند- مهارت تحقیقات برند- مهارت حفظ برند- مهارت کنترل برند- مهارت هویت سازی برند- مهارت شخصیت سازی برند- شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند- معاینه فنی برند- سبگ های برندسازی- تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاریکارگاه- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانیمدرس دورهمهندس علی خویه09122991608www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.gmas.irدر کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرانمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردیمدرس دانشگاه و سخنرانمولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیمولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروش و مهندسی فروشبا 13 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصیعضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصیریاست کمیته انتشارات انجمن صنفی تبلیغات ایرانمهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیماارایه بیش از 650000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللیو . . . . .....تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشینمونه هایی از کارگاه های آموزشیwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.comwww.branschool.blogfa.comwww.marketingschool.blogfa.com