انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران

انجمن مدیران


www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608

شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

دوره آموزش جامع مدیریت برند

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ
دوره آموزش جامع مدیریت برنداستاد خویهwww.khooyeh.comبرخی از سرفصل ها روز و تاریخبرخی از سرفصل ها اول14-16مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند16:30-18کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم14-16اصول مهندسی برند معماری برند brand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy16:30-18اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) سوم14-16اصول ومهارت های مدیریت برند16:30-18هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند چهارم14-16ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری16:30-18کارگاه ساخت و مدیریت برندبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی پنجم14-16پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند  تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند16:30-18ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند ششم14-16مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند16:30-18برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هفتم14-16کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری16:30-18سبک های برندسازی و برندداری style of branding هشتم14-16ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند16:30-18بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)مدیریت برندنام و نشان سازی کاربردیمدرس: مهندس علی خویهwww.khooyeh.comحوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاریارتقای بینش و نگرش-    تفکر برند -    تعریف جدید اصول مدیریت برند-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند-    تفکر خلاق در برند سازیارتقای مهارت-    مهارتهای برند سازی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند-    مهندسی ارزش برند-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند-    مهارت تحقیقات برند-    مهارت حفظ برند-    مهارت کنترل برند-    مهارت هویت سازی برند-    مهارت شخصیت سازی برند-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند-     معاینه فنی برند-    سبگ های برندسازی-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاریکارگاه-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانیمدرس دورهمهندس علی خویه09122991608www.khooyeh.com     www.alikhooyeh.blogfa.com  www.gmas.irدر کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرانمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردیمدرس دانشگاه و سخنرانمولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیمولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروش و مهندسی فروشبا 13 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصیعضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصیریاست کمیته انتشارات انجمن صنفی تبلیغات ایرانمهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیماارایه بیش از 650000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللیو  . . . . .....تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشینمونه هایی از کارگاه های آموزشیwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.comwww.branschool.blogfa.comwww.marketingschool.blogfa.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی