مدیریت استراتژیک برند
جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ
مدیریت استراتژیک برند (عنوان دوره) : مدیریت استراتژیک برند، تاریخ برگزاری : هدف دوره آموزشی :بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برند و بررسی برنامه های استراتژیک برند و ارایه استراتژی های برندینگ و برندسازی مخاطبین دوره آموزشی :کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی محتوای دوره آموزشی :-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک برندمبانی مدیریت استراتژیک برند- تعریف مدیریت استراتژیک برند و نام و نشان تجاری- اهمیت مدیریت استراتژیک برند- ویژگیهای مدیریت استراتژیک برند- فرآیند مدیریت استراتژیک برندینگ و برندسازی- چشم انداز ماموریت و ارزشها- تدوین استراتژی برند برای انواع شرکت ها و سازمان ها- بررسی عوامل محیطی- محیط داخلی- محیط خارجیچارچوب جامع تدوین استراتژی برند با توجه به ساختار و شکل سازمان,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک برند ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی برندینگ جهت سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت- بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت- بررسی سیاست های برندسازی , الگوی مدیریت استراتژیکدبرندینگ و برندسازی , بررسی منافع مالی و غیر مالی- اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری- بررسی انواع استراتژیهای برندسازی- بررسی مثالهای تجربی برنامه ریزی استراتژیک برندسازی و مدیریت برند- - مراحل تدوین استراتژی برند- انواع استراتژی برندسازی و برندینگاجرای استراتژی های برندسازی و مدیریت برند- عوامل مهم در اجرای استراتژی برند- مشکلات اجرای استراتژِی برند- تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک برندارزیابی استراتژی های برندسازی- معیارهای ارزیابی استراتژِیهای برندسازی- چارچوبی برای ارزیابی استراتژی های برندینگ مدرس: علی خویه 09122991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر کشور، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... ü نحوه برگزاری پودمان آموزشی :حضوری q غیرحضوری q روش ارائه محتوی :ü ü کلاس درس qکارگاه آموزشی q روش ارزشیابی :کتبی q عملی qü مشارکت فعال در کلاس qمدت زمان برگزاری :دو روز یا 16 ساعت یا چهار روز و 24 ساعت ۰ نظر ۰ ۰۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۸مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری۰۴مرداد۹۴دوره آموزشی مدیریت فروشدوره آموزشی مدیریت فروشمحتوای دوره:- اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی- رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی- محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی در بازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی- آمیخته بازاریابی- بازاریابی نوین)- مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی- فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی- مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی- ارتباط فروش و مهندسی فروش- ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش- سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش- مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)- سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش- تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش- روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)- مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری- بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM- سازماندهی و پیاده سازی-CRM)- مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش- سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش- چگونگی ایجاد انگیزه در فروش- شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش- نظارت و کنترل نیروهای فروش- اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش- ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)- برنامه ریزی فروش (تکنیک هدفگذاری فروش- پیشبینی فروش- برنامهریزی فروش- کنترل فروش- بودجهبندی فروش)- ابزارها و تکنیکهای سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB) طول دوره: 24 ساعت محل برگزاری دوره: نام استاد: مدرس: علی خویه 09122991608www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... ۰ نظر ۰ ۰۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری