مشاور بازاریابی و فروش
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره
و مشاوران
بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات
نویسنده و مترجم:
علی خویه
www.khooyeh.com
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و
اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه
اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو
انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA،
تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده
ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه
در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت،
مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش
فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو
انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند
ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی
ایران و.... www.khooyeh.ir
1390
قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه
داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و
علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات
و ارتباطات
فهرست
برخی از مطالب کتاب:
· مشاور کیست مفاهیم اساسی
· مطالعه موردی...
· مشاور مدیریت کیست
· مشاور بازاریابی کیست
· تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی
· مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر
· هدف از مشاوره
· مشاوره مبتنی بر هدف
· اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
· مطالعه موردی...
· نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات
· وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات
· ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی
· مشاوران آکادمیک یا تجربی
· دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و
تبلیغات
· تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره
· نمونه مطالعه موردی
· فرایند مشاوره بازاریابی
· · اصول قبل از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
· اصول حین جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
· اصول بعد از جلسه مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
· تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
· نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان
· تاسیس واحدمشاوره بازاریابی
· شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره بازاریابی و فروش marketing consulting, sales consulting
- ۹۴/۰۱/۱۵